Autodiely pre vozidlo
Vybrať model
Typ motora

Kariéra

Správca e-shop objednávok, zákaznícka podpora so špecializáciou na nemecký trh

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho tímu v Trenčíne hľadáme kolegu, kolegyňu, ktorí budú prijímať a spracovávať objednávky od zákazníkov.

Toto bude Vašou pracovnou náplňou, pokiaľ sa k nám pridáte:

V prvých dňoch sa oboznámite s procesom objednávok, fakturácie a expedície a zaškolíme Vás do nášho informačného systému, aby ste postupne vedeli využívať všetky funkcie na efektívnu prácu.

V ďalších týždňoch budete:
Spracovávať objednávky, ktoré prichádzajú z našich webových stránok.
Kontrolovať dostupnosť položiek a pripravovať objednávky u našich dodávateľov.
Komunikovať so zákazníkmi podľa potreby e-mailom, osobne alebo telefonicky v jazyku, ktorý ovládate - nemecky, francúzsky alebo anglicky.
Fakturovať a pripravovať objednávky pre správnu expedíciu.

Neskôr môžete rozvinúť svoje zručnosti a:
Vytvárať nové položky v skladovom systéme a pripravovať produkty do ponuky na e-shop.
Pracovať s dátami v našom systéme, pripravovať preklady textov do cudzieho jazyka.
Podieľať sa na tvorbe e-shopu, ktorý má 5 jazykových mutácií.

Práca u nás nie je jednotvárna a ak máte chuť, môžete si u nás stále rozširovať svoje znalosti. Ak viete a chcete do obchodnej komunikácie vložiť kúsok dobrej nálady a optimizmu, a tak sa podieľať na spokojnosti zákazníkov, ste u nás vítaný.

Zamestnanecké výhody, benefity

Práca v stabilnej spoločnosti, priateľské pracovné prostredie, výborná káva
Veľmi dobré finančné ohodnotenie
Všetky práva plynúce z plného pracovného pomeru.
Odborný rast a možnosť rozšíriť svoje obchodné zručnosti

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

31.12.2022

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa

Vzdelanie v odbore

obchodné, ekonomické, jazykové

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Hospodárska korešpondencia - Základy
Skladové hospodárstvo - Základy
Fakturácia - Základy
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Word - Základy

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Pozitívny prístup a komunikačná zdatnosť.
Tímový duch – hľadáme kolegu do tímu, ochota a schopnosť pracovať v kolektíve je pre nás mimoriadne dôležitá.
Prozákaznícky orientovaný prístup – niekedy budete osobou prvého kontaktu so zákazníkom a preto hľadáme toho, kto je ochotný a priateľský.
Samostatnosť a zodpovednosť za zverenú prácu.
Záujem o dlhodobý pracovný pomer.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme slovenská firma a od roku 2010 sa špecializujeme na autodiely dodávkových vozidiel IVECO, FIAT, PEUGEOT, CITROEN, RENAULT, FORD
Našu ponuku a služby si overilo množstvo zákazníkov, a dnes posielame zásielky takmer do celého sveta.
Denne prijímame desiatky objednávok a mesačne expedujeme stovky balíkov z nášho skladu v Trenčíne.

Okrem objednávok cez e-shop poskytujeme zákazníkom poradenstvo a možnosť objednania cez telefón, e-mail, alebo WhatsApp.
Túto podporu chceme neustále zlepšovať, a preto hľadáme nových kolegov pre ďalšie jazykové mutácie.

Cez virtuálnu prehliadku môžete nazrieť do našej predajne https://bit.ly/AutoRicambi-Shop, kancelárie https://bit.ly/AutoRicambi-Office

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Viliam Taufer
Tel.: +421323217205
E-mail: viliam.taufer@auto-ricambi.eu
Na vašom súkromí nám záleží

Používame cookies, aby sme Vám zabezpečili najlepšie služby. Na využívanie týchto dát potrebujeme Váš súhlas, ktorý nám udelíte kliknutím na „Povoliť cookies“.

Povoliť všetkoPodrobné nastavenie