Vážení zákazníci, sme tu pre Vás aj naďalej počas pracovných dní od 8.00 do 17.00 h.
Autodiely pre vozidlo
Vybrať model
Typ motora

Kariéra

Voľné pracovné miesta

Inzerované pracovné ponuky boli k 1. 11. 2019 obsadené.

1. Predajca, správca e-shop objednávok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do nášho tímu v Trenčíne hľadáme kolegu, kolegyňu, ktorí budú prijímať a spracovávať objednávky od zákazníkov.
 
Toto bude Vašou pracovnou náplňou, pokiaľ sa k nám pridáte:
V prvých dňoch sa oboznámite s procesom objednávok, fakturácie a expedície a zaškolíme Vás do nášho informačného systému, aby ste postupne vedeli využívať všetky funkcie na efektívnu prácu.
 
V ďalších týždňoch budete:
Spracovávať objednávky, ktoré prichádzajú z našich webových stránok.
Kontrolovať dostupnosť položiek a pripravovať objednávky u našich dodávateľov.
Komunikovať so zákazníkmi podľa potreby e-mailom, osobne alebo telefonicky.
Fakturovať a pripravovať objednávky pre správnu expedíciu.
 
Neskôr môžete rozvinúť svoje zručnosti a:
Vytvárať nové položky v skladovom systéme a pripravovať produkty do ponuky na e-shop.
Komunikovať so zákazníkmi v cudzom jazyku - anglicky, nemecky, francúzsky - podľa toho, čo ovládate.
Pracovať s dátami v našom systéme, pripravovať preklady textov do cudzieho jazyka.
 
Práca u nás nie je jednotvárna a ak máte chuť, môžete si u nás stále rozširovať svoje znalosti. Ak viete a chcete do obchodnej komunikácie vložiť kúsok dobrej nálady a optimizmu, a tak sa podieľať na spokojnosti zákazníkov, ste u nás vítaný.

Zamestnanecké výhody, benefity

Práca v stabilnej spoločnosti, priateľské pracovné prostredie.
Veľmi dobré finančné ohodnotenie.
Všetky práva plynúce z plného pracovného pomeru.
Odborný rast a možnosť rozšíriť svoje obchodné zručnosti.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou

Vzdelanie v odbore

obchodné, technické, ekonomické

Jazykové znalosti

Český jazyk - Pokročilý (C1) alebo Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Francúzsky jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Hospodárska korešpondencia - základy
Skladové hospodárstvo - základy
Fakturácia - základy
Microsoft Outlook - pokročilý
Microsoft Excel - základy
Microsoft Word - základy

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Pozitívny prístup a komunikačná zdatnosť.
Tímový duch – hľadáme kolegu do tímu, ochota a schopnosť pracovať v kolektíve je pre nás mimoriadne dôležitá.
Prozákaznícky orientovaný prístup – niekedy budete osobou prvého kontaktu so zákazníkom a preto hľadáme toho, kto je ochotný a priateľský.
Samostatnosť a zodpovednosť za zverenú prácu.
Záujem o dlhodobý pracovný pomer.

Informácie o výberovom konaní

Napíšte životopis a priložte motivačný list, z ktorého by nám bolo jasné, že ste to práve Vy, kto bude ďalším členom nášho tímu.

Kontakt

Kontaktná osoba: Viliam Taufer
Tel.: +421 322 028 922
E-mail: autoricambi@autoricambi.sk

2. Odborný predajca autodielov - technický poradca
 
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Po úspešnom roku v nových priestoroch rozširujeme tím a hľadáme ďaľších kolegov, ktorí budú prijímať a spracovávať objednávky od našich zákazníkov.
 
Pokiaľ sa k nám pridáte, toto bude Vašou pracovnou náplňou:
V prvých dňoch sa oboznámite s procesom objednávok, fakturácie a expedície a zaškolíme Vás do nášho informačného systému, aby ste postupne vedeli využívať všetky funkcie na efektívnu prácu.
 
V ďalších týždňoch budete:
Prijímať a spracovávať objednávky od našich zákazníkov - osobne, telefonicky a e-mailom.
Vyhľadávať náhradné diely v elektronickom katalógu podľa VIN kodu vozidla.
Radiť zákazníkom so správnym výberom náhradného dielu.
Pripravovať objednávky pre správnu expedíciu.
 
Neskôr budete mať možnosť:
Vytvárať nové položky v skladovom systéme a pripravovať produkty do ponuky na e-shop.
Využívať cudzí jazyk v komunikácii so zákazníkmi z EÚ, čo však nie je podmienka.
Operatívne objednávať náhradné diely u dodávateľov.
 
Práca u nás nie je jednotvárna a ak máte chuť, môžete si u nás stále rozširovať svoje znalosti.

Zamestnanecké výhody, benefity

Práca v stabilnej spoločnosti, priateľské pracovné prostredie.
Flexibilná pracovná doba, pondelok až piatok, medzi 7.00 až 17.00 hod.
Veľmi dobré finančné ohodnotenie.
Všetky práva plynúce z plného pracovného pomeru.
Odborný rast a možnosť rozšíriť svoje obchodné zručnosti.

Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny
950 + odmeny

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou

Vzdelanie v odbore

technické automobilové

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Fakturácia - základy
Skladové hospodárstvo - základy
Microsoft Outlook - základy
Microsoft Excel - základy

Vodičský preukaz

B

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Pozitívny prístup a komunikačná zdatnosť – potrebujeme, aby ste vedeli veľmi dobre komunikovať s kolegami, zákazníkmi, a taktiež pracovať s počítačovými a webovými aplikáciami.
Tímový duch – hľadáme kolegu do tímu, ochota a schopnosť pracovať v kolektíve je pre nás mimoriadne dôležitá.
Prozákaznícky orientovaný prístup – budete osobou prvého kontaktu so zákazníkom, a preto hľadáme toho, kto je ochotný a priateľský.
Samostatnosť a zodpovednosť za zverenú prácu.
Záujem o dlhodobý pracovný pomer – hľadáme človeka so serióznym prístupom k práci. Radi Vás privítame v našom tíme, ak Vás takáto práca zaujíma a chcete ju robiť dlhodobo.

Informácie o výberovom konaní

Napíšte životopis a priložte motivačný list, z ktorého by nám bolo jasné, že ste to práve Vy, kto bude ďalším členom nášho tímu.

Kontakt

Kontaktná osoba: Viliam Taufer
Tel.: +421 323 217 205
E-mail: autoricambi@autoricambi.sk